MorKelebek54 -ezgi-- hamile olsugumu bilmiyodum kizenimle yaptik (hamileymisim ama daha bilmiyodum) hep kiz cikiyodu bana kuzenime de yaktim ondada erkek cikiyodu hep ama benim oglum oluyo bana gore yanlış bi hurafe cok sacma zaten
Minikkus19 -ezgi-- hayırlısı olsun inşallah hurafelere inanmam ama bütün hurafeler bendr doğru çıktı hurma çekirdeği göbeğinin yuvarlak olması su bu ne varsa hep kız gösteriyodu doğru oldu cok şükür
crnkrts -ezgi-- benim kız çıkmıştı yüzük testinde. Kızım oluyor. Ayrıca çin takviminde de kız çıkıyordu. Bu da ek bilgi olsun onada bakın 😇
tubamk -ezgi-- seneler önce bi arkadaşım yapmıştı bana kız cıkmıstı her seferinde şimdi ikinci kızıma hamileyim😇 aynı arkadas grubunda dört kişiye daha yapmıştık hepsinin ilkte ikinci cocukları da tuttu hala şaşırırum nasıl tuttguna😅
Kg16 -ezgi-- ben yaptım yanlış çıktı 😀 13. Haftada doktora gittiyseniz 14+2 de büyük ihtimalle cinsiyet kizdir
Tugce-89 Bende yaptım ilk hamileliğimde erkek çıkmıştı doğru çıktı ikinci hamileliğimdede yaptık kaç sefer kız çıktı hep ama cinsiyeti öğrendik geçen hafta bebek erkek bu sefer tutmadı 🙈😂
Nurrr0006 -ezgi-- ben denedim kız istiyorduk ama hep ileri geri gitti defalarca denedik hep ileri geri ve sonuç erkek😂 tuttu yani