SerapTuncer kuzenmn bebeği de 5 saat uyanmamıştı bayılmış resmen bebek kan şekeri düştüğü için. Korkudan hemen annemi çağırdılar, şekerli su verelm bi kaşık şekeri dengelensin uyanır emer sonra sık sık düzelir dedi annem
Ama eşi izin vermedi sonra doktoru aradık o da aynı şeyi söyledi
Nasıl şeker komasına giren insanın dil altına şeker koyuyorlar uyansın diye bu da öyle bşy
Bence bi kere verin uyansın sonra da 2 saati beklemeden sürekli emziriin
İpin ucu kaçınca bayılıyor resmen bebek