tambirseker Gebelik şekeri çıktı o yüzden insülin kullanıyorum da doğum için sezeryan şart mı illa? Duyduğuma göre 38.haftada sezeryanla alıyolarmış normal doğum yapan var mı acaba?
tambirseker Kubbbb benim akşam açlıklarım değilde sabah açlığım yüksek çıkıyor akşam açlıklarına hiç bakmadık. 1aç 3 tok ölçüyorum