10+3 dün acile gittim halsizdim bebeğin kesesinin etrafında yoğun bir şekilde kanama var dediler sağlıklı kalp atışları iyi dediler bu durumu yaşayan var mı ya da nasıl atlattınız yarın kendi doktoruma gideceğim inşallah kanama bebeğin kalp atışlarını durdurabilir dediler ama