Kızlarım merhaba 37+2 den herkese selammm
İshal gerçekten doğum belirtisi mi vajinamda da ağrı var henüz nişan gelmedi ilk gebeliğim tecrübesizim sümüksü şeffaf bir akıntı geldi 2 gün boyunca sürmüştü o nişan mı illa pembe mi olması gerekiyor kontrolüme 3 gün var o yüzden size sormak istedim (biraz detay verdim kusura bakmayın) sizin doğum belirtiniz neydi?