Azrasare Canlar , 28+1 günlük gebeyim . Karnım çok sertleşiyor bebek aniden hareket ediyor canımı da acıtıyor bazen . İkinci gebeliğim olmasına rağmen korkuyorum . Gelelim asıl soruya az önce karnıma bakarken sol tarafımda biraz yan tarafa doğru karnımın üstünde bacağınızı bir yere vurursunuz morarır sararır ya öyle 3-4 cm büyüklüğünde yuvarlak bi morluk olduğunu farkettim . Bir yer vurmadğıma Eminim şiddeti Vurmam lazım ki o kadar morarsın zaten karnımda olduğu için sakınıyorum farketmemem imkansız . Başına böyle birşey gelen oldu mu neden olabilir . ve ya bilgili olan ?
Mls Azrasare benim göbek deliğimin çevresi morardı o da gerildiği için oldu sanirim onun haricinde mor mor damarlar oluştu normal bisey bence karın geriliyor çünkü.