Kubratyfur Merhaba arkadaslar ben 45. Gün once vakumlu kurtaj oldum bebegin kalbi durmasi üzere adet olmadim bir gun lekelenmem oldu iki tane test yaptim ikisindede pozitif çıktı mumkunmu boyle birşey başına boyle bisey gelen varmi aranizda
sutlukahve_ momofmychildren umarım sağlıkla kucağına alırsın korunmayı düşünmüyorum rahim kendini toplaması lazım fln diyenler oluyor ondan sordum
Hsnsarem-94 Bende Ağustos ayında düşük yaptım iç aylıktı bebeğim dört aydır bebek düşünüyoruz ama olmuyor niye bilmiyorum
sutlukahve_ momofmychildren kimyasal gebelikte genelde kürtaj olmuyor diye biliyorum sen neden kürtaj oldunki
momofmychildren sutlukahve_ beta değerim kanamam olmasına rağmen düşmedi yükseldi dış gebelikten şüphelendi doktorum tedbir amaçlı kürtaj oldum sonuçlarım temiz çıktı
Aysenur_2022 Bende 4 ay önce kalbi durduğu için kürtaj oldum. Hamilelik testlerinde 1,5 ay hep pozitif görünüyordu. En sağlıklısı kan vererek takip etmek