Gizem96 yaa tabii ki ederim inşallah sağlıklı güzeller güzeli bir kızınız olur 😊💕 sizi çok iyi anlıyorum. Ben oğlumu kaybettim erken doğdu maalesef 2 hafta yaşayabildi. Son şükürler olsun bir kızım oldu. Şimdi tekrar hamileyim. Biz de sağlıkla bir oğlumuz olsun istedik. Ama 18. Haftada net kız dedi. Demek ki bizim için hayırlısı kızmış diyorum. Benim canımın bir parçası o da. Sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsünler ç. Tabii ki de ayrım yapmıyoruz. Ama herkesin gönlünde bir cinsiyet yatıyor sanırım. İnşallah gönlünüze göre olur ❤️☺️🥰