Feride63 Selam kızlar dün doktora gittim 29 haftalık hamile olduğumu 4 gün sonra 8naya girdiğini söyledi bana göre ise ben dha 7. Ayıma yeni girdim bu hesaplama nasıl yapıyor anlayan anlata bilir mi rica etsem
nazazra24 Feride63 27+4üz doktor 7.aya girmişsin dedi benim hesabıma göre de öyle 27+30. Haftaları 7.ayı kapsıyor
Feride63 Guluzar06 Bende 7 aylık diye biliyorum ama dotkor 8 aya giriyorsun dedi doğum nişan da nasıl 8 aya giriyorum halen çözemedim
Feride63 nazazra24 8 ay 32 hafta diye biliyorum ama doktor diyorsa vardır bildiği hayırlısı ile kucağınıza alın ins
Feride63 nazazra24 Baktım cnm 31 hafta da 8 giriyorum bnde bu şekil biliyorum demek ki doktor da yanlışlık oldu teşekkür ederim cnm
blovec Feride63 tam bilemiyorum doktor ne dedi ama haftalık hesabıyla ay hesabı tam tutmuyor çünkü ay 30gün vs ama 4hafta 28 gün. Hafta hesabına göre bakıldığı için 28/4=7 ay doldurmuşsunuz 8. Ayınızdasınız