Yonca_26 Bir haftadir hastayim kizlar bogaz agrisi burun tikanikligi ve asiri öksürmem var cok siddettli öksürüyorum gecmiyot bir türlü sabah baya kötü uyandim nefes alamiyorum resmen hastaneyi aradi gelebilirmiyiz diye gelmesine gerek yok kesik kovid dediler 🙄napsam yardim edin😫😫
umaydurununannesi Yonca_26 tobe test yapmadan nerden anlamıs kovıd oldugunu kemık varsa buzlugunda cıkar guzelcene kaynat suyuna corba yap sarımsaklı falan karabıber lımon doldur ıc bende 2 gundur burnum sınuslerım dolu anca ole rahatım ılerlemıyo gıtmıyoda ama meyve ye sekerın yoksa
Ozgeybs Bir haftadır oksurmekten sancım tuttu aşırı öksürmek doğumu tetikliyormus. Doğuma üç haftam kaldı doktor normalde son haftalarda ilaç asla olmaz derken bu gidişle erken diguracaksin deyip bir dolu serum yaptirdi koca bir poşet ilaç yok asla geçmiyor öksürük. Bir haftadır otururak günde bir saat anca uyuyordum. Dün çekilmiş menengic aldım. Macun gibi oluyor. 3 yemek kaşığı menengice 2 yemek kaşığı bal yarım çay kaşığı karabiber koyup karıştırdım mutfağa gir çık yedim dün ilk kez yatarak beş saate yakın uyumuşum. İki günde kesiyor dediler deneyin isterseniz sizde bana iyi gelmeye basladi
kubraaacn Canım yarım soğanın üzerine karanfil dikip yatağımın yanına koymuştum öksürüğüme burun akıntıma iyi geldi benim. Belki sana da iyi gelir. Çok geçmiş olsun. Boğazlarını su ile hep nemlendir, kuru kalmasın. Çabucak atlatırsın İnşallah. 🤲