Cannsuyuuuu 40+1 olduk 1 haftadır 2 cm açıklık nst de çok az sancı var doğum ne zaman olur bilemiyorum artık 🤣sizde durumlar nasıl
Yeliz3503 Cannsuyuuuu merhaba devlet hastanesine mi gidiyorsunuz 2 cm açılmanız var neden suni sancı denemiyorlar ?
ilzanlugre Benim de 39+2 iki haftadır 1 cm açılmam vardı. Nst sıfır sancı. Cuma nişanım geldi açılmam arttı mı bilmiyorum hafif sancı kasılma ama yalancı gibime geliyor. Artık sabırsızlanıyorum heyecan yapıyorum devamlı bakalım. Artık ne zaman gelir bilmiyorum
Cannsuyuuuu ilzanlugre bende de kasılma ağrı oluyo ama çok az bakalm bekliyoruz hayırlısıyla sağlıkla gelsinler minikler🐣
Cannsuyuuuu @“Yeliz3503” evet devlet hastanesi ilk gebelik biraz geç açılma olur dendi yarın tekrar gidicem bakalm ne diyecekler
Yeliz3503 Cannsuyuuuu hmm kendi sancınızın gelmesini bekliyorlar devlet son ana kadar bekliyor bende devlete gidiyorum.
Didemcann Cannsuyuuuu bugün bende aynıyım sancı giriyo karnıma bebek toplandıkça belim de de ağrı var ama nişan vs gelmedi biraz takip edip geçmezse gideceğim
Yeliz3503 Cannsuyuuuu bende vajinada baskı hissi harici hiçbir belirti yok.sanırım yerini sevdi Kızçem😌ilk gebeliğimde 37. Haftamda doğum yapmıştım.zaman hiç geçmiyor çok duygusal oldum herşeye ağlıyorum hayırla bi kucağımıza alsak bizde 🙏