Kızlar son bir ayımız dün geceden beri ara ara baş ağrılarım oluyor. Doktor parol iç dedi ama hafif şiddetli diye ben içmek istemiyorum. Tansiyonuma bakıyorum yüksek değil . Bu son ayda baş ağrıları olabilir mi , ya da neden kaynaklanıyor biliyor musunuz