Sema95_ Merhaba arkadaşlar bu sabah altıdan beri ara ara su geliyor 38. Haftada yim sancı flan yok hastaneye gittim nst ye bağladılar sancı çıkmadı eve gobderdiler ama hala ara ara kendilinden su geliyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun
SeymaSimsek Sema95_ su olduğundan emin misiniz? Bende 37+4 üm bir günde 3 kez falan çamaşır değiştiriyorum sürekli ıslanıyor dedim doktora test ettiler su mu idrar mı diye. Bana ağırlıktan dolayı idrar kaçırıyosun dediler. Su olsa anlarsın dediler. Yoksa bende sizin gibiyim sürekli ıslanıyor.
Sensizolmaz Bende kacgundur idrarımı tutamıyorum malesef. Bebeğim hala doğum pozisyonu almamis makat gelişi diye ayaklarını idrar kesemi tekmeliyor diye zorlanıyorum 38 haftalık hala dönmedi bebisimiz
Sema95_ @SeymaSimsek ya bende aynı sizin gibi 37 +4 teyim sabah gittim hastaneye test yaptılar bişey çıkmadı ama eve geldim hala ara ara su geliyor ve sancı da başladı
SeymaSimsek Sema95_ bende anlayamıyorum gerçekten. İdrar yolu enfeksiyonuda yapabilir demişlerdi ama o da temiz çıktı. Afedersiniz temizlenip yeni çamaşır giyiyorum 15 dk bile ıslanmış oluyor. Hissetmiyorum işin kötüsü de o. Suyu da sızıntı şeklinde gelen insanlar varmış. Allah a emanet bebekler 🤷🏻♀️🤲🏻