Selam kızlar nasılsınız?nasıl gidiyor hamilelik?biz 33+5olduk bugün❤️benim 2ci hamileliyim bir kızım var martda 2yaşi olucak..Çocukla ev işlerini yetiştire biliyormusunuz?birde şu uyurken uykusu gelen dönem var o çok kötü😴temizlikde çamaşir suyu kullanıyormusunuz (hamilelik döneminde)sorular biraz karışık oldu😂gelin sohbet edelim