Kızlar merhaba, haftam geçtiği için ikili test yaptıramadım ben , dörtlü test yaptırdım kan tahlilleri e nabıza düşmüş ama sanırım grafikli bir sonuç daha varmış. Ben devlette yaptırmıştım sonuçlar doktora mı gidiyor eğer öyleyse sistemden başka doktor görebiliyor mu ? Dörtlü test yaptırdığım doktora tekrar randevu bulmam çok güç , bilgi verebilir misiniz yaptıranlar varsa.