3 gündür mide bulantısı halsizlik yaşıyorum birşeyler yediğimde de kötü oluyorum yemedigimde de benimle aynı durumu yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor hastaneye gitmeli miyim Perşembe günü randevum var acaba beklemeden gitsem mi bebeğimin hareketlerinde falan çok şükür bir sıkıntı yok bu arada