Oy maslalah sizin sabah akşam hayırlısıyla doğar inşallah. Ssvd olacaksınız dimi??? Doula dan yardım aldınız mı? Ya ben hiç öyle bişey farketmedim.Sadece ben soru sordukca normal olur böyle şeyler falan çok diyor benimde bu 2. Hamileliğim ilkinde hiç skntisiz geçmişti. Bunda zorlanip doktora soruyorm normal cevabini aldıkça bı düşünüyorum