sl_bcx ben 3 kapaklı dolap aldım bana gayet yeterli geldi, biz küçükken kardeşimle ayni odada kalırdık ikimize 3 lu dolap yeterdi yani daha büyüğüne hiç gerek yok bence. Bide yanına bir tane sifonyer aldım. Yatak olarakta montessori aldım uzun ömürlü kullanabilsin diye