Momyy1999 Bepantol baby aldım. Henüz kullanmadım tabiki bebeğim daha doğmadı ama çok araştırdım. Doğal yöntemlerdende kantaron yağını duydum. Bunuda deneyeceğim bebeğim doğduğu zaman
betule2002 Momyy1999 kantoron iyi geliyor mu bilmiyordum aklımda olsun benimde. Sebamed mi bephantol mü alsam ikilemde kaldım bende o yüzden size sormak istedim
Kubos58 Momyy1999 bepantolu ogluma almistim pisige iyi gelmiyor zaten uzerindede pisik önleyici yaziyor her alt degistirmeden sonra kullanin pisik olmasin demek istiyor pişik kremleri ayri oluyor yani oaln pisigi gecirmek icin