Bnurd bende ilk kızımda hep yarım kollu giydirmiştim hiç uzun kollu ve askılı almamıştım yarım kollu zıbın üstünede uzun kollu üst giydirmiştim ama şimdi tam mevsim geçisi olduğu için sadece uzun kollu zıbın altına tek alt ve üstüne yelek gibi bişey giydiririm diye düşündüm birde İzmirde oturuyorum direk yaza girdiğimiz için kafam baya karışık😂