Kızlar ovülasyon testim bundan daha koyu olmuyor daha önce yaptıklarım da da normalde silik en koyu hali bu şekilde oluyor normalde T çizgisi C eden koyu olanlar varmış ama ben de o koyuluk olmuyor acaba bu bir sıkıntı mı Muhtemelen yarın yine yine yokmuş gibi olacak en koyu hali bu yani anlayacağınız neden acaba
