Kızlar 5 haftalık hamileyim 2 gün önce adet kanaması şeklinde baya yoğun kanamam ve bel ağrım vardı acile gittim doktor riskli gebelik olucak düşük tehliken var dedi eşimle kan uyuşmazlığımız var 2. Gebelik progestan ilacı verdi doktor bide iğne vurdu ilaçı kullan 1 hafta muayene gel dedi ama kanamam hayla devam ediyor içmeme rağmen yoğun şekilde afedersiniz 1 saat önce ped taktım onu bile geçip iç çamaşırımı pijamama bulaşacak halde kanama bol bol yat dinlen ayağa kalkma dedi ama 1 yaşında oğlum var çok hiperaktif çocuk gurbetteyim yardımcı olacak kimse yok bu kadar kanama olması normal mi ilaçları kullanmama rağmen?