edasontr evet yarıladık yolculugumuzu ve cift rakamlara düştük sizin kac gun kaldı iki tane ogluma kavusmama 99 gun kaldı şükür 🙏
EDA-GUN12 edasontr bende azaldim bel ağrısı maf eti bni diyorum artık doğsa da sevsem diye şok zamanlar geçmiyor ya d.r kontorolum 6 Şubat bebis o zaman kadar gelir diye düşünüyorum
Bahar1802 edasontr Sağlıkla gelsin inşallah bizim son 106 ama sezaryen olacağı için 95 falan diyebiliriz herhalde ☺️
elidaa Bahar1802 benimde 106 2. Hamileliğim büyük ihtimalle sezeryan olcak o yüzden benimde daha erken olcak
Kerimedemir edasontr son 52 ama daha erken gelicek oğlum hissediyorum böyle diye diyede 32. Haftamda akintimda pembelik gördüm nişan diye korktuk açıklık sancı çıkmadı 😅😅erkn diyorumda çok da erkn demiyorum 36 yi bı geçelim😅