Sevdagl Slm bn 3 aylik hamileyim ve cok balgamim oluyo bunu gecirecek bi bilginiz varmi lutfen yardimci olurmusunz
Sema58 Sevdagl valla canim bnm en basindan beti devam edio 37 olduk hala devam cok arastirdim buhar makinesi fln aldim ama ise yaramadi
Elaylama Sevdagl ballı ılık süt çok iyi balgam söker. Biraz öksüreceksin sonra geçer. Bir de soğuk buhar iyi geliyor ama kısa süreli.
Sema58 Sevdagl doktora baya onceden soylemistim o da hamilelikten dedi oyle konu kapanmisti bir dahada sormadim zaten