Melek3675 Kızlar ilk başta özele gittim daha sonra tekrar tekrar çağırdıkları için devlette devam ediyorum ama doğumu özelde düşünüyorum ümraniyede önerebileceğiniz özel hastane var mı?
Bbuse12 Melek3675 erdem cakmak var ilk dogumumu orda yaptirdim simdi yine orada olacak doktorum ayse funda hanim ben istege bagli sezeryan yaptirmistm suan ki dogum ucretleri zorunlu sezeryan 12000 istege bagli 27000 mua ucreti 900 funda hanimin diger hekimlerin 750 tl
Busraaaaaaaaaaa12 Melek3675 Hisar hospital camlica umut hanim araştırın Kesinlikle öneriyorum çalışanlar vs. Hepsi sıcak kanlı tek tek allah razı olsun iyiki
Melek3675 Yine en uygunu afiyet sanırsam doğuma yakın tekrar gideceğim oraya cok tatlı güvenilir bi doktor var doğum ücreti 9 bin 🥰
Busraaaaaaaaaaa12 Melek3675 afiyetle ilgili çok sıcak duymadım ama Allah hayırlı kişiler ile karsilatirsin
Melek3675 Busraaaaaaaaaaa12 ücretleri hakkında bilgin varmı Altunizade medicanaya sordum normal doğum 71 bin dedi
Busraaaaaaaaaaa12 Melek3675 canım medicana genel pahali zaten 🤑 Hayır güncel bilmiyorum 2 sene önce doğum yaptım 2.300 tl’ye isterseniz bir arayın derim 71 bin ne yahu 🤣 en fazla 15 bindir sanırım Gerçekten işin ehli bir doktor 🥰