Yazınıza denk geldim gebe değildim ama bir dönem alırı acı çektim. Saçımın en tepe noktasında sağ sol orta kısmında ciddi bi saç dini acısı oluyordu gece gündüz aylarca çektim. Saçlarıma dokunsam ağlardım. O kadar dibi acıyordu. Saç derim tertemiz kafamda bir tek kepek dahi yok. Saçlarım dümdüz çok bakımlı kırık vs yıpranmada yok. Üstelik boyada yok kafamda. Çözümünü bulmuş değilim. Asla kafamı ıslak bırakmam çok dikkat ederim.
Fakat şuan gebeyim 15+4 ne tesadüf ise sizde ocak ayında öyleymişsiniz. Hormonal bişi olduğunu düşündüm şuan. Siz bi çözüm bulabildiniz mi yani neyden kaynaklı olduğu ile alakalı