Pyrz 7haftalik hamileyim su an hastanedeyim kanamam var dr sabah gelecek kizlar dua edin insallah kotu bisey olmaz.basina boyle bisey gelen varmi. Bide miyom vardi ondan mi acaba
Kasaplisevgi Pyrz iki hamileligimdede kanamam oldu 3 4 aya kadar ilaç kullandım.igne oldum cok sukur gecti sonrasında olmadi ilkli erken dogum.oldu 34 de simdi ise 38 haftalık hamileyim ınsallah birşey olma cnm
Pyrz Kasaplisevgi tesekkur ederim hastaneden ciktik ilac ve istirahat verdi sukur durumu iyi.insallah baska sorun çıkmaz
Glsh0708 Pyrz hiç korkma bende de olmuştu 7. Haftada endişe etme ama istirahat çok fazla kalkma ayakların yukarıda dinlen bol bol 🤲🤲🤲
Eliif Glsh0708 ne kadar sürede geçti canım bende 8.haftadamdayım sabahları üç dört damla geliyor doktora gittim sabah akşam hap kullanıyorum üç gün oldu geçmiyor sabahları halen geliyor