Bol su, idarara sık çıkmak en iyi çözüm. Bir de ayaklarını sıcak tutmalısın. Hala daha yanman vs devam ediyorsa doktoruna gitmelisin en kötü ihtimal bebeğe idrar yolu enfeksiyonundan daha az zararı olacak bir ilaçla tedavi edecektir. Benim de aynı haftalarda olmuştu. Fitil vermişti bir de şase ilaç geceden içip sabah idarara çıktığın. 1 hafta içinde bitmişti enfeksiyon.