Bebeğimin hareketlerinde bir sorun yok ama 3 gündür göbek deliği hizasından sola doğru 3 cm olan bölgede ağrı var pozisyonumu değiştirdikçe ağrı olmuyor biryerimiz morarıda dokunduğumuzda ağrır gibi şiddetli bir ağrı değil ve sol tarafım sağa göre daha şişkin bebeğin sırtımı o tarafda diye düşünüyorum ama ağrı normalmi bazen tamamen geçidiğide oluyor