Kızlar 39 haftalık oldum bazı sorunlar yüzünden sezeryan olmam gerekiyor doktorum diyor ne zaman istersen alabiliriz diyor ben diyorum ki 40 a kadar beklesem mi diye düşünüyorum yoksa alınsa mı hemen karar veremedim 3 gündür de sol kaşığımda ağrı var bi türlü geçmiyor yürüyemiyorum ve iyice daraldım artık sizce ne yapaym