Eğer ağır bir virüs yoksa influenza gibiilac vs vermezlerm henuz cok küçük bu yüzden ilaç vermiyorlar sadece calpol ya da parol. O da ateşi çıkarsa iciriyorsun.oksuruk iyi bir şey değil mutlaka götürün. Ciğerlerini dinleyecek doktor ona göre hareket edicek. Bronşit olmuşsa hava verecekler. Havalara iyileşir inşallah. Ama dediğim gibi öksürüğü hafife almayın , bir şey olmaz demeyin mutlaka gidin ciğerine inmesin