Pamugumgeliyor Inanki hiç takıntı yapacak bir durum yok.Düzenli olarak doktora gidiyorsan zaten çocuğunun gelişimi ile ılgili de bilgi sahibi olan sensin.Benim karnım da ayına göre küçük oldu hep.Fakat 2 hafta ileriden gidiyor bebeğin gelişimi.Bana da halam ısrarla iyi beslenmiyor musun, Hani çocuk nerde, biraz ye çocuk zayıf olur falan da filan.Anlatmaya çalışsan da ikna olmuyorlar. Insanlarimizda bu düşünce sabitlenmiş maalesef.Çok can sıkıcı bir durum 🙄