esolinaaaaa amayinedeiyiilerledim sağol canım artık aksamları karnım acıkınca yumurt yiyorum yoksa tatlı vs gereksiz şeyler yiyorum 🤭🤭🤭🤭
Adenala esolinaaaaa Akşamları sebze ızgara salata vs de yiyebilirsiniz herşeyin fazlası gibi yumurtanın da zararı var kararında yemek lazım herşeyi 🌸
Senaannesea Ben de gebelik şekeri var her sabah 2 yumurta birinin sarısını yememek kaydıyla demişti doktorum.