Arkadaşlar bi iki sorum olacak öncelikle günaydınlar🌺
Cinsiyeti kız olup ultrasonda bebişleriniz hareketli miydi benim kızçem hep yüz üstü yatıp uyuyordu tepkisiz bu gebelikte bebiş durmuyor yerinde aşırı hareketli
Bu arada 2. Gebeliği olanlar ilki kolay ya da zor ikincisi nasıl geçiyor yani farkli mı bi öncekine göre ve farklı geçip cinsiyeti aynı çıkanlar var mı ben mesela kızımda ölmedim süründüm bu gebeliğim rahat geçiyor 🥰 var mı böyle durum yaşayıp cinsiyeti aynı çıkan 🥰