Babymom07 canim ben ilk birinci ayda bir damla kan akmis kurumus dr keseyi kontrol etti progesteron yazdi lekelenme olmaz ise bir olur ike iki kez kullanicaksin dedi.Hem fitil gibi hem agizdan oluyor ama ben agizdan sekilde kullandim.sonra 7 haftada bir gece sabaha kadar kan geldi her tuvalet sonrasi baska doktora gittim.cok sukur keseyi bebegin kalbini dinledik masallah bisey yok.Hekim eger kahverengi olur ise onemli degil ilaclarini kullan ayni sekilde ama tase kab gibi gelirse hemen geliyorsun yine dedi simdilik boyle bir cocugum daha var onunla da cok ilgilenemiyorum maalesef bir de cok kotu grip olduk zaten yorgunluk ustune kanama oldu.Az is yapsam hemen uzaniyorum agir bir sey kaldirmiyorum stres yapmaya calisin