Doğru söylüyorsunuz benim kızımı erken öğrenmiştik bende bu bebeğimin cinsiyetini öğrenemedim doktor 16. Haftada söylerim yanılma payı olduğu için dedi ben kızımı 12 haftada öğrenmiştim belirsizlik üzüyor insanı ama detaylı ultrason da belli olur canım hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza