Kayaali İlk doğumda Çatı muayenesi de çatının küçük olduğunu söyleyip sezaryen olmuştum 2. Gebeliğim normal doğum mümkün müdür bilen var mı
tugcesakzci Kayaali devlet hastanesi takipliyseniz yapmazlar riske atıpta. Ssvdyi her doktor yapmıyor, ilk doğumun üzerinden zaman gelmiş olması gerekiyor. O yüzden riske girmiyor doktorlar