Merhaba herkese 🎀 doktorlar ilacı bazısına reglin 3.gün bazısına 5.gün başlatıyor. Hatta 2de başlayan da okudum. Kutusunda zaten 5.gün başlanır düyor. Bugünler neye göre belirleniyor bu konu hakkında doktorundan bilgi edinen oldu mu? Yeşillendirirse sevinirm 🙌