esolinaaaaa Kızlar tsh 5,51 T3 2,78 T4 1,05 Çıkmış tsh çok yüksek değil mi ya ilaç da kullanıyorum yeni hamile olduğumu öğrendim
Nalinnn14 esolinaaaaa evet yüksek biraz 1. Trimesterde 2.5 altında olması gerekiyor muhtemelen dozunuz yeterli gelmiyordur doktorunuz arttırabilir
Sevoo34 Benim de TSH 5.5 geldi ilaç verdi onu kullanıyorum 6 hafta sonra kontrole gideceğim tekrar ilacını aksatma canım
Dmr4520 esolinaaaaa canım bunu tam tersi uygulayın bence. Çünkü doktor bana tam tersini demişti o şekil kullan diye