Ftmsntrk Tbyk devlette eşini refakatçi bile kabul etmiyorlar çünkü bı odada en az 3 kişi yatıyor kadın refakatçi kabul ediyorlar eş çocuk anca görüş saatinde girebiliyor 10 dk
kncbalm123 Tbyk valla benimde önümüzdeki perşembe planlı sezeryanim olucak iatanbul beylukduzu devlet hastanesinde olucak bende merak ediyorum
Mitan Ftmsntrk nasıl bir devlet millet bu be bir odada 3kişi kalıyor her gördüğüm devlette doğum yapan kadınlar iki kişi aynı odada kalıyor
Bacakogluigdem Tbyk yok ben henüz doğum yapmadım 40+3 üm yarın gidicem kontrol ve günlük nst ye bağlanıcakmışım doğumhaneyi gezdim tek kişilik sancı odaları ama lohusa servisini gezmedim☺️