Merhaba arkadaslar.. Ben 4ocak bebegimin kalbi durdugu icin kürtaj oldum.. Ilk adet nezaman oldunuz cok merak ediyorum.. Almanya yasiyorum türkiyeye muayne icin gelecegim Doktor Adetin 2ci 3cü günü gel dedi.beklemekteyim🥺… Bu persembe 4hacta olucak.. Cuma ise türkiyeye gitmeyi düsünüyorum.. Bu benim 5ci 5gebeligim di artik careyi türkiyede ariyorum… 5 kürtaj oldum hepsindede 4hafta icinde adet olmustum..InsaAllah buseferde öyle olur…