HappyNewMom Dr.Aşkın evren güler hocaya gitmiştim bn 2 yıl önce kızımın takibini ve doğumunu yapmıştık çok çok memnun kaldım şuanda ikinci gebeliğim ve başka şehre taşındık tayin durmundan dolayı yine şansım olsaydı bu takip ve doğumumuda Aşkın hocayla ve ekibiyle isterdim en son memorial ve losente hastanesiyle anlaşmalı çalışıyordu paket fiyatları bilmiyorum ama hemen hemen bir ay önce bi kontrole gittim Aşkın hocaya acil bi durmdan ötürü 2 bin tl muayene ödemiştim klinik adresi değişti insta hesabında yeni adres var Güler klinik olarak geçiyor karı koca beraber çalışıyorlar isterseniz uyarsa size araştırırsınız 💕