Gmzeligmze yedi gündür oksurmekten nefes alamıyorum herşeyi denedim dört kutu antibiyotik bitti ona yakın serum takıldı asla geçmiyor 🥺 dün tavsiye üzerine çekilmiş menengic aldım bal ve karabiberle karıştırdım onu yiyorum iki günde geçiriyormus deniyorum şuan. Bir haftadır oturarak en fazla bir saat uyumustum dün gece ilk kez beş saate yakın uyumuşum hemde yatarak 🥰 yattığımda normalde daha çok artıyordu oksurugum iyi gelecek insallah