Kızlar merhaba, bende gebelikten önce aşırı derecede demir eksikliği, kansızlık ve d vitamini eksikliği vardı ilaç kullanıyordum. Gebe kalınca doktorum sadece folik asit ve progestan yazdı diğerleri ilk 3 aydan sonra hepsini aynı anda veremem dedi. Peki bebeğe zararı olmaz mı dediğimde ilk 3 ay olmaz dedi kafam çok karıştı bilgisi olan var mı ???