Babymom07 Merhaba 9 hafta 3 günlük hamileyim bugün kahverengi lekelenme oldu ama çok çok az akıntı gibi geldi başka gelmedi düşük riski var mıdır ya da yaşayan var mı?
Berivan6565 Cnm bende de oluyor kesinlikle acile gitmen gerekir doktorlar bu durumda bebeğin sağlığını en azından kontrol etmek için gitmemizi istiyorlar
Berivan6565 Benimde çok az geliyor ve duruyor dün bile acile gittim bebeğimin iyi olduğunu gördüm rahatladım