zumraninannesii Tam bu gün 13+0 haftalık olduk ikinci gebeliğim ilkine göre daha daha erken hissedersin dediler daha hissetmiyorum normal mi aceba söz kaçıncı haftada hisseesersiniz ikinci bebeğinizi