Kızlar gece 23.30 dan beri 3 kere kustum başta karışık yediğim için olduğunu düşünmüştüm ama su içsem çıkardım geri ve sürekli mide bulantısı kusma hissi var geçmiyor. Üstünde bir anda ishal de başladı. Bir kaç yorumda ishal kusma doğum belirtisi olabilir diye yazıldığını gördüm sizce ne yapmalıyım doktoruma da yazdım haber bekliyorum