tubik_ Kızlar 10 haftalık hamileyim, akşamdan beri iki kez kustum ve ishal oldum. 3 yaşında kızım var o da iki kustu. Normalde hiç kusan biri değilim ama çok fena kustum henüz doktora gitmedim. Bebeğe bir şey olur mu
Mira1604 tubik_ aynen yediğiniz bişey dokunmuş olabılor bende de bi sefer olmuştu 2 günde kendime zor gelmiştim kusmaktan hamılelıkte daha da kötü oluyor yoğurt ve hafif şeyler yiyin geçmiş olsun
tubik_ Delidolu akşam annemin komşusu börek yapıp getirmişti sanırım ondan ama kızım ondan yemedi gene kustu anlamadım gitti