Aynur_41 merhaba bende bu gün 20+3 teyim bu pazar burada başlık açmıştım geçen pazar pardon aynı durumdayım korona sanıyorum kendimi vs korona değilmişim çünkü doktorum kontrolde koronadan korkmayın kaç yıl oldu herkes bağışıklığı var yeni salgınlar yıkıyor bu şekilde iyileşince dahi uzun bir süre eve gripli belirtilileri kabul etme dedi gebesin her şey olabilir dedi tabi bebeğe bişey olacak demedi ama antibiyotik vs kullanamıyoruz malum hala o öksürüğüm var ölüyprum sanmıştım ama Allah razı olsun bir kaç vitamin yazdı ekstra bir de mandalina portakal önerdi bal yiyorum her sabah bi kaşık süt yoğurt her zamankinden fazla yiyorum sarımsak bir hafta oldu tam yeni yeni nefes alıyorum doğruluyorum. Önerim doğal yöntemlerle atmaya çalışın doktorunuza danışıp. Allah şifa versin bebişinize sağlıcakla kavuşun inşallah 🤲🏻🥰