Nesaras Kızlar 37+3 deyim biraz önce kahve rengi lekem geldi ama az Çok değil sancım yok acaba doğumun habercisimi ? İlk gebeliğim Nişan mı değil mi emin olamadım
Nesaras TerapistAnne vallahi açıkçası sancı bekliyorum öyle gitmek istiyorum belkide sancı da olmayacak ama sabahı bekleyip doktorumu arayacağım
Nesaras Mujmuj-1 doktorumu aradım biraz da rengi kırmızıya döndü önce kahverengiydi . Nişan olduğunu söyledi sabahı bekliyoruz biraz sancıyı bekleyelim dedi